22
אוג

כיצד רוקחים קמפיין פייסבוק שמניב תוצאות?

אין ספק כי בשנים האחרונות, פלטפורמת הפייסבוק מהווה מרכיב חשוב ביותר בקמפיינים פרסומיים שונים. חברות מומלצות המתעסקות בקידום אתרים, בדרך כלל גם מתמחות בכל מה שקשור להרצה נכונה של קמפיין פייסבוק מוצלח.

הגולש הממוצע נחשף לעשרות ולפעמים גם מאות של תכנים שיווקיים במהלך היום, תוך שהוא מבצע סינון בלתי מודע של חלק ניכר מהתכנים. בכדי להתגבר על המחסום הזה, התכנים השיווקיים שלכם חייבים להיות חדים, ברורים וממגנטים. כל דבר שיהיה פחות ממסר שיווקי מצוין, פשוט לא יעבור את תהליך הסינון שאנשים מבצעים כאשר הם נחשפים לפרסומות. מעוניינים שגולשים יתמקדו בפרסום שלכם וקמפיין הפייסבוק שלכם יהיה מוצלח? תהיו מקוריים, הסתייעו בחברות שיווק בגוגל שנחשבות מומלצות, תבדילו את עצמכם מהמתחרים שלכם. תהיו בטוחים שהמתחרים שלכם תמיד עושים את כל המאמצים בכדי להגדיל את קהל הלקוחות, וכך גם עליכם לעשות.

קמפיין פרסום בפייסבוק – מה לוקחים בחשבון?

קמפיינים בפייסבוק צריכים לכלול את כל הערך המוסף שאתם מסוגלים להעניק לקהל הלקוחות שלכם. קמפיין שיווקי בפייסבוק צריך לעניין את הגולש בכמה וכמה רבדים, תוך כדי שאתם אפילו מספקים לו בידור. אין ספק, קיימים מקרים בהם שימוש בהומור עשוי להזיק לכם, ועל כן יש לשכור חברות קידום אתרים המתמקצעות בהתאמת התוכן הפרסומי שלכם שמועלה לפלטפורמות החברתיות.

בכדי ליצור שיווק בגוגל בצורה נכונה וגם בפלטפורמת פייסבוק, אתם צריכים תמיד לקחת בחשבון שתוך שנייה בודדת, הגולש מחליט אם להתעכב על הפרסום שלכם או שמא להמשיך הלאה. לא הצלחתם למגנט את הגולש מיד? הפרסום כשל, מפני שבדרך כלל אנשים לא חוזרים אחורה בכדי לאתר פרסומים כאלו ואחרים. כולנו יוצאים מנקודת הנחה, שישנם מאות נותני שירותים של אותו מוצר, שנחשפנו לפרסום שלו.

פוסט פרסומי בפייסבוק

בכדי להצליח לפרסם פוסטים שיניבו תוצאות ויביאו גם לידים לעסק, חובה להכיר את הגולשים שלכם ואת קהל היעד. ככל שתספקו מידע יותר מדויק ותדברו בשפת קהל היעד, כך תוכלו ליצור פוסק פייסבוק מוצלח יותר שעשוי גם לגרום לחשיפה מוגברת.

אם אתם עסוקים מדי מכדי לנהל דף פייסבוק עסקי, קחו בחשבון שמומלץ לשכור חברת פרסום בגוגל וקידום אתרים, שתספק עבורכם שירות של ניהול דף עסקי בפייסבוק. ניהול דפים עסקיים בפייסבוק זו אופציה מומלצת ביותר עבור מי שאין לו זמן להכיר את קהל הלקוחות, לפרסם באופן ממוקד ולתקשר עם גולשים הרוכשים את מוצרי בית העסק ו\או צורכים שירותים כאלו ואחרים. בשורה התחתונה, כדאי תמיד "לתקוף" בכמה שיותר זירות שיווקיות, אך מומלץ גם לדעת מאילו פלטפורמות שיווק כדאי להימנע. למשל, פרסום בלינקדין לא יתאים לכל בית עסק, היות ומדובר בפלטפורמה העובדת בצורה מעט שונה מאשר פייסבוק.

אין תגובות

השאר תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

יצירת קשר