22
אוג

מסרים פרסומיים שיוצרים אמון ביניכם לבין הלקוח

כיום, בימים בהם כולנו חשופים לכל כך הרבה מסרים פרסומיים ושיווקיים, חשוב ליצור מצב של אמון אל מול הלקוח. האמון הנוצר אצל הלקוח, עשוי להוביל להתעניינות במוצרים שלכם ולהגברת המכירות, בעוד שאתם גם תיהנו מהמלצות הניתנות עליכם דרך הלקוחות השונים.

אם נחשוב על זה לרגע, כל הנושא של פרסום ברשתות החברתיות, למעשה מבוסס על פרסום מפה לאוזן. בתור בעלי עסקים המפרסמים את שירותינו ומוצרינו, אנחנו בעצם תמיד מקווים לשיתוף של התכנים הפרסומיים שלנו על ידי הלקוחות. בצורה זו, אנו זוכים ללקוחות הממליצים עלינו מבלי שנצטרך לבקש מהם לעשות זאת. בכדי ליצור את המצב הזה בו לקוחות ממליצים עלינו למכריהם, אנחנו חייבים ליצור אמון בינינו לבין הלקוחות. כיצד יוצרים אמון? ובכן, מומלץ מאוד לפרסם תמיד תכנים אינפורמטיביים, כאלו המספקים ללקוחות שלכם ערך מוסף כלשהוא.

פרסום זה לא ספרינט, אלא מרתון!

או במילים אחרות, פרסום לוקח זמן. שימו לב כי בניית מותג זה תהליך שעשוי לקחת זמן, אך אין ספק שקיימים מקרים בהם יש צורך לפרסם נקודתית מוצר כזה או אחר, או מבצע לוהט כלשהוא. מלבד מקרים אלו שמצריכים למשל שימוש בדפי נחיתה וקמפיינים אגרסיביים, כדאי לקחת בחשבון שלוקח זמן לבנות את המותג שלכם, לוקח זמן לגייס קהל לקוחות שסומך עליכם ולהפיץ את הבשורה על קיומכם.

אם אתם עסק שנמצא בשלבי התחלתו, כדאי לזכור תמיד שכיום, פרסום באינטרנט הוא חובה. בין אם אתם מחליטים לפרסם דרך קמפיינים ממומנים או לא, כדאי לזכור שמומלץ להסתייע בחברות קידום ושיווק בגוגל, כאלו המספקות לכם את האפשרות לבדוק את היעילות של כל קמפיין פרסום. חברות שיווק בגוגל משתמשות בכל מיני כלים בכדי למדוד את ההצלחה של כל קמפיין שיווקי בגוגל, כך שבטווח הארוך כסף רב עשוי להיחסך. במקרים בהם אנשים מתעקשים לבצע מיתוג ושיווק בגוגל בעצמם, הם לפעמים מוצאים עצמם מבזבזים הון עתק על קמפיינים שאינם יעילים. לרוב, גם לא יהיו להם את הכלים לבדוק את הקמפיין בזמן אמת ובזמן הרצתו. האם יעיל? האם פחות? כדאי לדעת כמה שיותר מוקדם ולא לחכות שהקמפיין ייגמר.

בדקו מה הן זירות השיווק הנכונות עבורכם

אין ספק, בדיקת מתחרים היא הכרחית למען תהליכים מוצלחים של פרסום בגוגל ובאינטרנט. חברות קידום בדרך כלל יוכלו לספק לכם מענה מדויק ביותר עבור בדיקות מתחרים, מה שיוביל אתכם לבחור באסטרטגיה שיווקית נכונה ומנצחת. בשורה התחתונה, אם המתחרים שלכם הגיעו למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש, כנראה שיש ללמוד מהם דבר או שניים.

בכל מקרה בו אתם ממתגים ומשווקים בגוגל או בפלטפורמות חברתיות שונות, הסתייעו בצוותים של מומחים. לפעמים, ניתן להגיע לתוצאות מעולות תוך מספר חודשים בודדים. אם "נפלתם" על חברת קידום שמבטיחה לכם תוצאות תוך שבוע, מומלץ לברוח וכמה שיותר מהר.

אין תגובות

השאר תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

יצירת קשר